Бъдете откриваеми в търсачките и стигнете до потребители, които имат ясно изявено желание и търсене точно за Вашата услуга. Ще постигнем това чрез процес, който включва първоначален SEO одит, изграждане на семантично ядро, създаване на content plan, ново съдържание и качествени релевантни линкове.
Ще получавате пълен отчет за:
- onPage оптимизацията
- видимост в търсачките и ключови думи, по които се класира сайта
- всички линкове, насочени към сайта Ви
Класирайте се в Google
Отчет за всички проблеми
Първо ще направим първоначален одит, който да покаже всички проблеми по техническата оптимизация с цел последващо отстраняване.
Нови крючови думи
Ще подберем ключови думи с подходящо потребителско поведение за всички части на маркетинговата фуния.
Анализ на конкуренцията
Важно е да знаете какво правят Вашите конкуренти – кои са ключовите им думи, какво съдържание публикуват и какъв трафик имат от търсещите машини.
Качествени линкове
Линковете са изключително важна част от процеса по придобиване на нови ключови думи. Ще открием релевантни сайтове, където да поставим линк към Вашия сайт.
Какво е важно да знаете за нашите SEO услуги
- Фокусираме се не върху ключови думи, а върху потребителско преживяване
Когато правим SEO е важно да разберем, че целим по-добро взаимодействие на потребителя със страниците, а не просто “да се харесаме на търсачката”. Подобреният алгоритъм на Google прави така, че потребителите да решават дали един сайт ще бъде на първа позиция чрез сигналите, които подава на изкуствения интелект – дали намира това, което търси, задържа ли вниманието си върху сайта, бързо ли зареждат страниците, прави ли конверсии и т.н. Вече не е достатъчно просто да подредим ключови думи в текста, за да излезем на първа позиция.
- Не целим просто първи позиции, а увеличаване на продажбите
Важно е да уточним, че челните позиции в Google не означават автоматично повече приходи, продажби или нови клиенти. Важно е да се подберат заявки, които имат търсеното от Вас потребителско намерение – user intent и да се изгради качествена маркетингова фуния.
- За нас е важен задълбоченият подход
В SEO най-важни са данните. Именно заради това е от голямо значение каква е комуникацията с клиента и как той дефинира целите си. Важно е да отбележим, че добри резултати без активното отношение на собственика на сайта са на практика невъзможни.